Огляд про квадроциклі

12-15-2018

Обзор о квадроцикле
Тобто чим швидше ви хочете рухатися, тим вище доведеться включити передачу. У випадку з коробкою передач на квадроциклі автоматичного типу вам все одно доведеться перемикати передачі, зокрема включати задній хід або вибирати між 2D або 4D приводом. У недорогих моделях, в тому числі китайського виробництва, техніка комплектується автоматичною коробкою передач, але більш дорогі спортивні квадроцикли оснащені повністю механічною КПП.
Також хочемо вам порекомендувати я смотрел тут..
Механіка ідентична стандартного мотоцикла і дозволяє водієві більш точно відчувати момент перемикання швидкостей під оптимальний темп. У підсумку такі спортивні квадроцикли володіють кращою потужністю і прохідністю. А коли ви рухаєтеся по трасі, потужність можна зменшити шляхом регулювання передачі. І нарешті, остання перевага механічної спортивної трансмісії в можливості більш комфортно входити в поворот. Але намагайтеся не перемикати передачу безпосередньо під час повороту, в такому випадку ви втратите рівновагу. Коробка передач 150 кубових моторів зазвичай зроблена максимально просто, тому можете не сподіватися на відмінну чутливість і плавність.
Якщо квадроцикли з механічною коробкою передач призначені більше для справжніх гонщиків і любителів потужності, автоматична КПП більш спокійна в роботі. Принцип її дії аналогічний автомобілю, де ваша задача — тільки перемикати передачі. АКПП найбільш поширена на утилітарних представників, головна особливість у виборі між високою і низькою передачею. При бажанні швидко їхати доведеться включити високу швидкість, але недоліком буде слабка потужність. І навпаки, на високій потужності коробка обмежить максимальну швидкість. Купити коробку передач на квадроцикл з автоматичним перемиканням рекомендується для дітей або початківців гонщиків, які хочуть освоїтися і звикнути до руху.
Наведемо приклад роботи механічної коробки, адже він може відрізнятися від роботою іншої техніки. Головним компонентом виступає редуктор, його сила передається від другого валу зі шківом варіатора на третій вал — проміжний. Саме він дозволяє продовжити роботу коробки, передаючи зусилля на останній 4 вал з кріпленням на ньому колеса. Всі описані деталі конструкції розташовані всередині захисного кожуха, а збільшити термін життя дозволяє постійна присутність масла в системі.