Як відремонтувати зворотний клапан гідравлічної системи спецтехніки?

Зворотний клапан гідравлічної системи, на основі якої працює більша частина сучасної спецтехніки, являє собою пристрій, який використовується для обмеження потоку рідини в одному напрямку. Існує два типи зворотних клапана: простий і з пілотним керуванням. Простий зворотний клапан містить сталева кулька, розташований в конічній металевій формі, який завжди обмежує потік в одному напрямку. Пілотний тип деталі має додаткову структуру управління, яка дозволяє впускати потік у зворотному напрямку при виконанні певних операцій. Якщо вам необхідний ремонт гідравліки навантажувача з виправленням роботи простого зворотного клапана, то таке керівництво, допоможе замінити несправні частини спецтехніки самостійно. Рекомендуємо вибрати Ремонт гідравлічних систем на сайті

Як перевірити простий зворотний клапан на наявність витоків?

В першу чергу вам необхідно знайти і ідентифікувати зворотний клапан гідравлічної системи вашого навантажувача. Щоб визначити місцезнаходження запірного елемента, ви можете слідувати вздовж гідравлічного шланга від насоса або регулюючої частини.

Визначте робочий тиск системи відповідно до наявних креслень. Зніміть гідравлічний шланг на вході або стороні » а » зворотного клапана. Прикладіть правильний калібрувальний адаптер до впускного шлангу. Закрийте ковпачком або пробкою відкритий порт «А». Запустіть обладнання і активуйте схему, на якій розташований зворотний клапан. Порівняйте показання датчика з заданими параметрами креслення, щоб визначити, чи відповідають показання системи правильному робочому тиску. Якщо робочий тиск не є правильним, то необхідно знайти і усунути витік.

Зніміть датчик і підключіть шланг до порту» А » або вхідній стороні зворотного клапана. Видаліть випускну бік гідравлічного шланга і виконайте те ж саме з портом «В», щоб перевірити тиск. Проведіть необхідні ремонтні роботи, якщо показання на вихідній стороні не відповідають заданим.