Як вибрати обладнання для сто

10-19-2018

У наші дні на ринку представлений широкий вибір шиномонтажного обладнання, починаючи з відомих європейських виробників і закінчуючи китайськими зразками, часто сумнівної якості. При виборі б/у обладнання гостро постає питання запчастин, які іноді неможливо дістати. Тому краще купувати нове, в першу чергу, орієнтуючись на наявність гарантійного обслуговування.

Також хочемо вам порекомендувати купити шиномонтажное оборудование ЕвроСТО
При виборі постачальника обладнання основну увагу слід приділити наявності сервісного обслуговування, гарантійних зобов’язань постачальника. Більшість фірм дає гарантію 1-1,5 року, і тільки деякі – 2 роки. Велике значення має наявність післягарантійного обслуговування, адже обладнання з роками буде вимагати заміни всяких сальників і прокладок, яку краще здійснювати в умовах авторизованої майстерні.
Отже, в шиноремонтной майстерні два головних верстата — балансувальний і шиномонтажний. Яким основним вимогам має відповідати балансувальний стенд? В першу чергу, точність балансування. Стенд повинен мати гарне програмне забезпечення і видавати вірні дані. Природно, він повинен бути надійний і зручний, мати приємний зовнішній вигляд. Для якісного балансувального стенду необхідно наявність електронної лінійки, автоматичного пуску і зупинки колеса. Також відмінною рисою хорошого балансира є функція оптимізації балансування, що дозволяє зменшити вагу вантажу, що кріпляться до колеса, в цілях економії коштів.
Для шиномонтажного стенду важливі: максимальний діаметр колеса — 20 дюймів; наявність набору захисних насадок для литих дисків; ролик на монтажній лапі; ергономічне розташування педалей управління, що дозволяє приймати зручне положення при розбортування колеса. Шиномонтажні верстати бувають напівавтоматичні й автоматичні, тобто з відкидною монтажної стійкою. Останні кілька зручніше, але займають значно більше місця і дорожче напівавтоматів. Дуже актуальні верстати з «третьою рукою» для ефективної розбортування низькопрофільних покришок, а також оснащені «пневмоударом», тобто мають так звану вибухову підкачку з сопел, розташованих у тримачах диска. Таким чином, полегшується накачування коліс з низьким профілем.