Як модернізувати домкрат для більшої жорсткості і надійної фіксації

51

Водії не дуже довіряють ромбическому гвинтовому домкрату з ручним приводом, тому що він не відрізняється міцністю і жорсткістю. Але його можна доопрацювати, що ми і зробимо, використовуючи залишки металу. Тим більше, така робота не зажадає особливої кваліфікації. Після модернізації, надійність домкрата при піднятті автомобіля для тих чи інших цілей, зросте в рази. Причому його габарити майже не зміняться, тому що конструкція буде складаний.

Знадобиться

Матеріали:

  • куточок сталевий равнополочний 50×50 мм;
  • профільна прямокутна труба 25×40 мм;
  • профільні квадратні труби 25×25 мм і 30×30 мм;
  • сталевий круглий пруток або стрижень;
  • листовий метал;
  • відрізок шпильки;
  • аерозольна фарба тощо

Інструменти: болгарка, молоток, зварювальний апарат, свердлильний верстат, маркер, рулетка і косинець.

Довговічні диски для ушм на аліекспресс зі знижкою — http://alii.pub / 61bjly

Модернізуємо типовий ромбічний домкрат самостійно

Зрізаємо болгаркою головки двох стопорних пальців для видалення нижньої опори підйомного засобу.

Замість неї в подальшому поставимо посилену опору зі сталевого куточка 50х50 мм. Тепер з’явилася можливість посилення зубчастих країв нижніх важелів.

Для цього вирізаємо 4 сталеві пластини 40х50 мм і приварюємо їх зсередини до кінців важелів.

Виробляємо їх обточування для отримання необхідної форми. Використовуючи отвори в важелях в якості напрямних, виконуємо в пластинах отвори під подальшу установку стопорних пальців.

Для виготовлення посиленої нижньої опори беремо два куточка 50х50 мм і довжиною 600 мм.зварюємо їх них профіль на зразок швелера так, щоб всередині без зайвих зазорів міг розміститися домкрат. Вертикальні полки відрізаємо по нахилу верхніх важелів підйомника при їх повному додаванні.

Орієнтуючись на отвори в нижніх важелях підйомного пристрою, свердлимо отвори в вертикальних полицях куточка, що представляє посилену нижню опору. Скріплюємо її з домкратом стопорними пальцями. Встановлюємо на кінці пальців з двох сторін по шайбі і виробляємо обварювання.

Беремо два сталевих куточка 50х50х130 мм, зварюємо профіль у вигляді швелера і відрізаємо по розмітці полки. В результаті у нас виходить пластина з невеликими буртиками з двох сторін. В її центрі виконуємо прямокутний отвір для упору і приварюємо пластину до верхнього краю підйомника.

У центрі з двох сторін до полиць куточка, що представляє нижню опору, кріпимо за допомогою зварювання пластини 50х40 мм із закругленими зовнішніми кутами і отворами посередині.

Вони потрібні для кріплення додаткових опорних ніжок з двох профільних труб 25×40×250 мм, закруглених з одного торця, і заварених сталевою смугою. З’єднання робимо шарнірними, щоб була можливість скласти опорні ніжки після закінчення робіт.

До кінців додаткових ніжок приварюємо знизу відрізки шпильки, щоб забезпечити 4 точки опори, що лежать в одній площині, а до шарнірної стороні – обмежувальні упори у вигляді вузьких пластин.

Зверху на краю опорних ніжок приварюємо деталі у вигляді п-образних скоб (кріплень) з отворами.

У них кріпимо телескопічні упори, виготовлені з квадратних труб 30×30×195 мм і 25×25×230 мм, і вставлених один в одного. Другі кінці упорів закріплюємо також шарнірно до нижньої сторони пластини також за допомогою п-образних скоб, що забезпечують ще й поворот щодо пластини.

Залишається зачистити шви, видалити задирки, заокруглити гострі кромки, пофарбувати і модернізований домкрат повністю готовий до надійного виконання своїх функцій в повному обсязі.

У складеному стані має малі розміри.

Завжди можна надійно зафіксувати підйом шплінтами.